از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/07/08

سلام و صد درود خدمت مردم عزیز ایران زمین

بابت داشتن چنین مردم فهیم و یک صدایی به خودم میبالم

همیشه فکر میکردم خیلی ضعیف و دو رو و تنهاییم ماها همگی (مردممون رو میگم ک خودمم جزئشم)

ولی با وجود این اتفاقاتی ک افتاد فهمیدم خیلی جاها شاید خوب نباشیم ولی میتونیم با هم باشیم میتونیم کمک هم باشیم میتونیم صدای هم باشیم و این خوشحال کننده بود

امیدوارم هرچیزی ک میخواد پیش بیاد به نفع مردم و مردم و مردم باشه و هیچی بالاتر از مردم نیست

خلاصه کنم دمتون گرم ، دم هرکی حمایت کرد و خوند و گفت و اشک ریخت گرم مدیونتونیم


یکمم از خودم بنویسم

داشتن خواهر چیز بسیار خوبیت کلی قوت قلب و عشق و محبت همراهشه ک خوشبختانه من دارمش شاید بچگی زیاد با هم نمیجوشیدیم ولی همیشه قدر دان حضورش توی زندگیم هستم و برای همه کارهایی ک برام کرده ازش ممنونم قدر همو بدونیم همگی :))

یک هفته ای میشه عینکم شکسته و این مثل کابوس میمونه و الان بدون عینکم و حسابی همه چی برام مثل عکس تار شده اس و سخته دیدن و نداشتن وضوح مورد نیاز تصویر برای ذهن اما چون هدف دیگه ای تو ذهنمه و به چیزای دیگه ای جز این چیزای پیش پا افتاده فک میکنم برام در رتبه ی دوم اولویت بندی قرار میگیره و میگذرونم مثل همیشه

هر شب معمولا با قرص خواب میخوابم ولی دارن قرصام تموم میشن و جایی ندارم ک برم ازشون بگیرم قرص رو و این بی خوابی همیشگی دست از گریبان بر نمیدارد

گاهی میریم استخر شبا بعضی وقتا قلیون میکشیم پاسور بازی میکنیم و فعلا روال همینقدر ساده و پوچ و بی فایده اس ... مفید بودنی در کار نیست شغل و مشغله و تلاشی در کار نیست فقط غم بر تن مستولی گشته و افسردگی فغان کنان بر بالینم نشسته

ولی خب زندگی میگذره من دارم به جای خیلی کسایی ک میتونن مفید باشن یا لایق این تنفس هوا و زندگی ان زندگی میکنم کاملا خودخواهانه و ظالمانه

نه که بگم مایل ب چنین چیزی هستم خداشاهده نیستم و دوس دارم روال عوض شه یا حداقل کاری کنم ک کسی ک حقشه استفاده کنه از هرچی ک هست و من قبول میکنم ک حتی تنفس نکشم پس فکر کردن به نبودن رو مدتیست اغاز کردم ببینم دستم به جایی میرسه و اراده و تلاش لازم برای بهش رسیدن رو دارم یا باز هم مثل یه ترسوی بزدل ب زندگی رذالت امیز خودم ادامه میدم گرچه حقیقتا اسمش زندگی نیست.

برای هرکسی ک اینو میخونه ارزوی بهروزی شادکامی سلامتی و در حد نرمال پول میکنم تا بتونه شخصیت روحانی خودش رو جلا بده و به بهتر شدن خودش کمک کنه و موفق شه... امیدوارم بهش برسین و همیشه در اوج باشین


#زن_زندگی_آزادی