از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/12/01

هنو میزنه یه تپشی از سمت چپ

 که گاهی تیر میکشه تو درونم از بطن من

 یه داغ عجیبیه که داره میذاره سر به سر

 ببین با تو ام به این روانی سر بزن

 باهاش حرف بزن بگو هنوزم میخای

 که پشت به پشت ،دست تو دست همقدمش بیای

گلم هنو واسه من جدائه حسابت از اینا

من که خودمم فقط تو بگو کنارتن کیا

سر پناه بودم حاالا چه ویرونه ای شدم

دلخوشیم اینه فقط رو بیتا دیوونگی کنم

چی بود و چی شد اه ببین اینگونه بی تو من

چه بلایی اومده سرم تو این خونه چی شدم

که هرشب حرف میزنم با سایه های رو دیوار

من خستم از دهنم از تکرارای طوطی وار

 دیدم هرچقدر با دقت اما بازم بودی تار

تقصیر من نی بپرس از آرزو ها تو لیوان )

یادت نی؟

( سنگ بودید کعبه ساختم حاجیتون شدم

وقتیکه منتظر منجی بودین ناجیتون شدم

آلت بازیتون شدم،تا فقط راضیتون کنم

حاالا چی شده که وصله اضافیتون شدم

مثه یه غول زشتم که منو پس میزنین هی

مث قوطی نوشابم که لگد میزنی اییییی یییوووللل

،که روزی که اومدم دنیا پست حقیرت

نگفتن بهم که ضعیف کشی رسم زمینه

مثه خواهشای تلخ،مثه بارشای سرد که میشه طرد ،همیشه بد همیشه رد،همیشه بد همیشه بد ، همیشه رد ، همیشه بد منو دیده بودی؟ همونه هواخوات میزنم برات ساز،بعد آواز از زیر نگاهاتونم نمونده پناهگاه میخام پر بزنم برم پیش کلاغا

 دوباره پام کردم،کتونیه کهنمو

دلم میخاس برم ،مخم میگفت نرو

 زدم از کلبه بیرون ،میدیدم قله رو

زدم به جنگل و یه چی لمس کرد کلمو

اونسوی مرداب،یه کلبه چوبی

توش پر از وجود تو عجب عطرو بویی

فقط با تو خوبیم ،بدون تو پوچیم

کل جهان کنار هم مقابلت کوچیک

ولی پشت یه نور قایم شد و دیدم منو ترک کرد

 از بقیه چه انتظاری؟خودم منو طرد کرد

 من از رو زمین پرتم

از آسمونا مسخم

 یه صدا اومد گفت بهت گفتم نرو برگرد

 نشونیشو میدم بهت رد پاشو بو نکش،

دنبال مهتاب برو ماه افتاده رو صورتش

، آسمونه لباسش،ستاره ها پولکش

منتظرت میمونه با قیافه تو لکش

گفتم چرا میکنی وقتتو با ما تلف

فک میکنی چی ام؟ها؟یه پسره نا خلف

تو که به قول خودت،هواخوامی تا ابد

 چرا میذاری رو قلبم بذارن اینا ترک

 سعی کرد آرومم کنه کلافه نشم

 لرزید همه جام پایین اومد دمای تنم

حس کردم پیدا کردم بهش علاقه منم

دیدم پر زدم جام شده با کلاغه عوض

 آره کلاغه منم


download

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد