از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/12/29

سلام ارادتمند سال نوی خوبی رو پیشاپیش براتون ارزو میکنم پر از موفقیت و شادی و تندرستی و به مقدار لازم پول
الهی خنده از لباتون نره و خوشی سهم زندگیتون باشه❤️

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا خان سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:05 ب.ظ https://spread-of-silence.blogsky.com

دستانت جیز شده بود آیا خوب شده است

اره داداش گلم خوب شده است فعلا ک زنده ایم ممنون ک جویای حالمون بودی

دلارام شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:18 ب.ظ http://delaramramsar.blogfa.com/


سلام و درود
سال نو مبارک
خواستم بگم گول این سینا رو نخورین هر کار خطایی میکنه و قسم میخوره و دروغ میگه
کل وبلاگها رو ریخته بهم
از یه طرف کامنت زشت میده و تحقیر میکنه از یه طرف میره خودشو خوب نشون میده تا بگه ادم خوبیه تا عقده هاشو خالی کنه و بازدید کننده بگیره
نگاهی به وبلاگش بکنین و به پستها و کامنتای جعلی و فیکش بهتر میشناسینش
خواستم بهتون بگم ازش دوری کنین بهتره و حرفاشو باور نکنین
ادم مزخرف و دورو و کثیفی هست
از من تقاضای زشت کرد جواب نه دادم دشمنم شده
مراقب باشین
خواستین تایید هم کنین مشکلی نیست

ممنون بابت اطاع رسانیتون حتما همین کار رو میکنم نمیدونستم چنین ادم هایی هم پیدا میشن ک برا چارتا بازدید بخوان کاری کنن ک در شان یه انسان نیست ممنون ازتون موفق باشید

سینا خان یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام خانم
کامنتی که در اول فروردین با نام من به برا شما ارسال کردند برا بنده نیست
یعنی من الان اولین بار هست که وبلاگ تون می ام
و اصلا نمی دونستم همچین کامنتی بجای من برای شما ارسال کردند
الان که آمار بازدیدکنندگان وبلاگم رو میدیدم آدرس وبلاگ شما رو دیدم و اومدم وبلاگتون و این کامنت رو دیدم
البته ناگفته نمونه در چندین وبلاگ در بلاگ اسکای این کار کثیف رو کردند
چرا؟
چون من این افراد رو که در فضای مجازی هرزگی می کنند رسوا کردم و اونا هم یه جور دارند تلافی می کنند

حدس زدم کار کی می تونه باشه یکی مثل دلارام که در تاریخ ۵ فروردین براتون کامنت داده و این فرد یکی از کسانی هست که رسواشون کردم

در پناه خدا باشید

حله مشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد