از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/12/21

بماند یادگار ... زخمای اعصاب خوردی و زندگی تخمی



راستی یه کتاب رو دو سال پیش تو تخفیف خریدم 120 تومن چند روز پیش باز تو تخفیف پرسیدم چند با پنجاه درصد تخفیف گفت 950 ینی 1900 پولش مخم ترکید

گفتم کتاب 16 جلدی تاریخ طبری هم دارین گفت اره گفتم چند گفت 4100 !!!!
کاش نبودم اصن

نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:34 ب.ظ

دوست من برای درمان پیش روانپزشک یا روانشناس مراجعه کنید. این خودزنیها ممکنه نشونه شخصیت مرزی باشه چه قدر بهتره که این تصاویر رو منتشر نکنی و در عوض کمک حرفه ای بگیری

مشاور رفتم بستری بودم دارو میخورم ده سال هیچی ولی عوض نشده

حبیب دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:35 ب.ظ

داداش لطفا به خودت آسیب نزن. خوشبختی ۹۰ درصد اش سلامتیه حالا این سلامتی ممکنه جسمانی یا روانی باشه.

اینطوری فکرای روحیم کنار میرن وفقط درد جسمیم حس میشه اینطوری میتونم درد روحمو برا چند ساعت فراموش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد