از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

یکشنبه 19 آذرماه 1391

سلام

ادم احمق رو همه دیدن فک کنم زیادم دیده باشین اما یه نمونه ی جدید اومده ورژن 2012 خخخخ

اونم منم احمق ترین ادم منم حالا میگم چرا

ببینین اگه یه نفر یه گناهو انجام بده بعدشم توبه کنه و بعدش دوباره انجام بده بهش چی میگن ؟ کارش در چه حکمیه؟

جواب: بهش میگن احمق و نادون و کارش نعوذ بالله نعوذ بالله استغفر الله در حکم تمسخرقرار دادن خداست

این شد کار من بقیشو خودتون بفهمین و گوگولتونو به کار بندازین(مغز)

خلاصه ی مطلب ادم احمق هیچ وقت به هیچ چیز نمیرسه چون هرچی رو که بدست میاره از اونطرف از دستش میده و وقتی نگاه میکنه تو کوله پشتیه اخرتش میبینه که هیچی توش نیست دریغ از یه ذره کار خوب

احمق که شاخ و دم نداره خیلی از ماها احمقیم اما نمیدونیم

از قدیم گفتن :


آن کس که بداند که بداند که بداند اسب خرد از گنبد گردون بجهاند

آن کس که بداند و نداند که بداند آگاه نمایید که بس خفته نماند

آن کس که نداندو بداند که نداند لنگان خرک خویش به مقصد برساند

آن کس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند


من فک کنم سومی یا چهارمی ام که کلا هیچی نیستم

خدایا دست کرمت را از ما بندگان پس نکش مارا بدون وجود نازنینت رها نکن تا دست مایه ی دسیسه و مکر نشویم و در حضور زیبایت مرتکب گناه نباشیم

الحمد لله الذی خلق السماوات و العرض


نظرات 4 + ارسال نظر
Tiger شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام آقا دارا:
این شعری که گفتی اون شب مصراع اولشو نوشته بودی:
آن کس که بداند و بداند که بداند اسب طرب از پهنه ی گیتی برهاند
حالا کدومش؟

این میشه همون اولینی ک نوشته

روستا زاده یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام کچل خوبی؟
یکم اومدیم رسمی حرف بزنیم اصلا به دلم نشست!
میخواستم آیدی یاهو بسازم نشد
میشه یه وقتی یه جایی وقت بذاری من دو کلوم حرف باهات بزنم؟
فقط جون عمه ی مادربزرگ پدر مادر حسن کچل سه شنبه بعدازظهر و چهارشنبه نباشه البته سه شنبه صبح هستم!
خخخخخخخ
چقد سرم شلوغه برم یه مدیر برنامه برا خودم بگیرم!
فعلا بدرود

سلام اره میشه خو یه قوت بگو بیام یی جایی میبینمت بدرود کشلم ای دی یاهو هم خاستی بسازم برات

روستا زاده دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

عرض سلام و خسته نباشید
در ابتدا بنده قابل روئیت نیستم و به یه خانوم محترم نگو کچل!
بعدشم من از کجا بدونم تو کی وقتت آزاده؟خو گفتم خودم دیگه ، سپردم دست تو.
بعدشم پنجولت درد نکنه اگه آی دی بسازی من حالیم نمیشه!
دیگه اینکه یادت نره مشخامو بنویسی پست کنی...!
چایی هم دم کن...
نونم بیگیر....!!!!
خخخخخخخخخ
من برم تا باز کار دستت ندادم!

خخخخخخ ای دی بسازم چجوری نمیفهمی؟ خو یاهو مسنجر دانلود میکنی بالا ای دی میزنی پایین پسورد
بعد نمیدونم خو اس بزن بخدا منظور ندارم تو منظور دار بر میداری اس بزن هر وقت گفتی بیام من اصن نمیدونم کی انلاینی ک بخام بیام

روستا زاده سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

در ابتدا:
کامپیوتر من اصلا دانلود نمیکنه میدونی دیگه آخرا عمرشه بیچاره.
شماره ی 2:
از بس لفتش دادی جواب بدی دیر شد من کلا فردا که چهارشنبه باشد ساعت 9 میرسم خونه.
شماره ی 3:
این چتروم که بسته شده وا نمیشه که.
شماره ی 4:
اگر خدا خواست و من نمردم و تو هم زنده بودی ساعت 21:15
دقیقه مورخ 94/7/20 در روز چهار شنبه بیا به این آدرس:
www.anahitachat.net
نام کاربری من: Tiger
.
.
.
.
.
.
چه جالب گفتم منم گویندگیم خوبه ها برم رادیو استعدادم تباه شد خخخخخ
.
.
الانم برم سر مخش و درسم فردا امتحان دارم هوچی نخوندم تو هم برو درس بخون نگو درس چیست!
که درس هیچی نیست...!!!

باز چرت و پرت گویی من شرو شد!

روم باز شده بیا ولی اگ یادم موند بیستم میام http://www.naz-gap.in/chat

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد