از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

چهارشنبه 13دی ماه 1391

بسم الله الرحمن الرحیم


بازم گناه ولی دیگه توضیحش نمیدم خودمم خسته شدم الان میشه 4 روز پشت سر هم گناه ...


درسم نخوندم و کلا الان دپرسم و ضد حال و میخوام برم بخوابم تا کمی ازین دنیا و ادماش و مخصوصا خودم راحت باشم تا فکرم به هیچ چیز مشغول نباشه دلم میخواد بخوابم تا چند روز خواب باشم اصلا بیدار نشم خیلی خوبه اصلا حال میده هیچی ازین دنیا رو نفهمی تو یه حال و هوای دیگه واسه خودت خوشی کنی و عشق و صفا چیزت تو این دنیا باشه خوش ندارم زنده باشم بخدا

این چه زندگی ایه این چه خداییه خو چرا منو برنمیداره پیش خودش چه فکری میکنه منو چی دیده چرا گذاشته من هنوز که هنوزه زنده باشم و الواتی و عیاشی کنم و اون ساکت باشه حیف که خداس وگرنه هرچی تو دهنم میومد خالی میکردم

من

3 ماه پیش تصادف کردم با سر اومدم زمین سرم زخم شد خو چرا همون موقع منو بر نداشت گذاشته تو این دنیا زجر بکشم اونم اون دنیا واسه خودش گناه بنویسه و پرونده ی مارو قطور تر کنه ایشششش

زندگی ای که توش خونواده نباشه دل خوشی نباشه ادم خوب نباشه هیچ چی سر جاش نباشه میشه بش گفت زندگی

همون سگ رو تصور کنی غذاش سر جاشه وظیفه ی نگهبانیشو انجام میده و خور و خوابشم مرتبه مثه من نیس که اونم داره بهتر من زندگی میکنه و من ....

تو راهی ام که یه سومش گذشته و خوشی توش نبوده دلمونم به اون بالایی خوشه  ,نا و توان تلاشم نداریم راستشو میگم حال ندارم وضعو تغییر بدم و تقاضای معجزه دارم خو خدا اگه میبینی من نمیتونم تغییر بدم تو تغییر اساسی بده تا ما واسه یه بارم شده عظمتتو با چشامون ببینیم


بعد از ظهر تو این فک بودم یه پنجی قرص بزنم بخوابم تا راحت شم اما دیدم قبلا هم ازین غلطا کردم و هیچی نشدم چه برسه به اینکه بمیرم و راحت شم

مرگ هم شده یه ارزوی دست نیافتنی که واسش باید به خدا اصرار کنی تا شاید ادمو برداره

هیچ اجر و قربی پیشش ندارم که وضعمو همینجور راکد گذاشته و اصلا و ابدا توجه نمیکنه البته لیاقتم هم همینقدره بیشتر نیس

خدایــــــــــــــــــا کم اوردم میشنوی یا ...

وقت خوش تا فردایی بدتر ازین چیزی که الان هست...




هرجور طالبی باش راحت و بی خیال بهتره نه؟؟؟؟

چه میدونم چی درسته کدوم غلطه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد