از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

شنبه 16 دی ماه 1391

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و وقت خوش

اصلا خوب نیستم فردا امتحان دارم که نمیخوام برم بدم پس فردا دوتا امتحان دارم که از اون دوتا یکیشو نمیخوام برم بدم و اینکه هنوز شهریه ام رو نریختم حساب که کارت ورود به جلسه گیرم نمیاد وخلاصه خوب نیست اوضام

همش دعوا همش درگیری خو اینم شد زندگی حالا این حرف شما درست که میگین هرچی بیشتر ناامید باشی و ساز مخالف بزنی بیشتر تو هچل فرو میری و اوضاع بدتر میشه

خو الان منی که امتحان دارم چطور با اعصاب داغون درس بخونم مسئولین رسیدگی کنن لطفا

بابام اومده از شهرستان و به طور کاملا تخصصی به اعصاب من و دیگر دوستان گند زده اونوقتم نمره ات کم میشه میگن چرا درس نمیخونی چرا اینجوری مگه عاشقی نکنه معتاد شدی و هزارتا انگ و برچسب بهم میچسبونن اصلا یه لحظه هم به فکرشون خطور نمیکنه شاید خدایی نکرده مشکل از اونا هم باشه اصن یه وضی

الانم نق و نوقشون سر منه بعدش میبینم دارن خوش و بش میکنن نمیدونم بخدا اینا دیگه چجورشن

ینی منو دیوونه کردن رفته همینه همینه که من دیوونه ام

همه هم ازم فراری

خلاصه جونم واستون بگه البته خوبه بدونین جونی نمونده

اینم نشد دوران جوونی که همه لذتشو میبرن اینم نشد دانشجو که همه عشقشو میکنن اینم نشد خانواده که همه مشکلشونو دردشونو غمشونو اونجا حل میکنن

اینجا من هستم و خودم کسی همیار کسی نیست و منم به ناچار و بالاجبار دستم جلو غریبه دراز میکنم و پیشنهاد دوستی به این و اون میدم که البته اونام طبق تفاهم نامه ای که با خونواده و کائنات بستن علیه منن و مدام نیش ضدحالیشونو تو من خالی میکنن البته ناگفته نماند که منم نیش زن خوبی ام...

150 صفحه کتاب کلا عربی و ازین بحثای قلنبه سلنبه و خفن مونده رو زمین و 1 روز وقت و اعصاب داغون

راستی از یه دخترم خوشم اومده خیلی زیاد ولی شرایط من با اون اصلا جور نیست که بخوام درمورد مسائل فراتر از دوستی و عشق و اینا بحث کنیم و اونم اصلا و ابدا از من خوشش نمیاد و همش بهم ضد حال میزنه از بچه های چته و اینکه دختر خوبیه خدا واسه مامان باباش نگهش داره فکر بد هم نکنین خوشم اومده همین نیاین بگین فلان و بسان و ازین بحثاها دارم احساسشو که تو دلمه سرکوب میکنم که یه موقع مشکل ساز نشه

هه خوش باشین و خرم


به جهان خرم از انم که جهان خرم ازوست...

وقت خوش

توروخدا اگه یه وقت دعایی کردین نمازی خوندین مارو هم از دعای خیرتون بی نصیب نکنین ممنون میشم



یه دنیا شادی رو واستون ارزو میکنم برا همه ایرانیای گل و دوست داشتنی که ساده هستن اما ادعای زرنگی دارن همینشون اونارو با مزه میکنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد