از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

جمعه 13بهمن ماه 1391

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام وقت خوش خوبید خوشید سلامتین؟

منم بد نیستم حالم گرفته ازین زمونه

با سارا اتمام حجت کردم که شیراز نیاد و اینکه دوستیمون یه دوستیه ساده باشه اونم فقط بخاطر اون چون وضع روحیش مثه من داغونه و اینکه گفتم دوستیه بدون گناه اونم قبول کرد

این چند وقت خیلی ضد حال شده زندگی همش خونه ام سرگرمی ندارم دوس دارم برم سر کار اما نمیدونم چه کاری برم که بتونم مفید واقع بشم

هه وقتی نگاه میکنم میبینم خونواده ی درس حسابی نداریم

اعصابم داغونه

مثلا من میگم پول لازم دارم خودمونی میگم بهتون که درکش ساده باشه میگن چییییی پول میخوای ما اینجوریم فلانیم بسانیم پول نداریم اصن اسم پول نیار تو این گرونی فلان و به امان که میگم بابا شماها که از منم فقیر ترین که ...

بعدش میرن میبینم میرن رستوران بابام ماشین میخره خلاصه یه وضعیه

وقتی میبینم خونواده ی ادم برا ادم اینطورن میگم بابا تو دیگه عجب توقعی داری فک کردی یه غریبه برات کار انجام میده

خیلی خل و چلما اصن دیوونه روانی دیدی منم دیدی

اینا به کنار مظلوم نماییشون ا یه طرف دیگه منو ترکونده گذاشته یه طرف خلاصه اینه وضعمون

میدونم خوندن اینایی که بالا نوشتم خعلی سخته چون خودمم خوندم نفهمیدم چی گفتم

هف هشت ده تا فعل پشت هم اوردم خخخخ

امتحانامم که تر زدم فک کنم نوشتم که اونم به عقیده ی خودم دلیل داره مهمترینش کرم خودم و اینترنته

باشگاه میرم که خیلی حال میده دان دو ووشو گرفتم منتظرم حکمش بیاد تا مربی گریمو اینا هم بگیرم و یه سالن بگیریم با بروبچ قدیمی کار کنیم


سعی کردم رابطمو با این دخترا خیلی کم کنم فقط با سارا رابطم هنو زیاده

دیشب سیگار کشیدم سرم از درد ترکید اصن حال نداد

الانم برو بچ خونه رفتن بیرون و منم خونه افتادم انگار روانیا


اه اعصابم خرده

خبر خاصی نیست فقط بی وفایی خونواده داغی شده به همه دردام

فعلا شب خوش



خوشا شیراز و وضع بی مثالش


اگه عید مثه ما خونه نشین نبودین یه سر بیاین شیراز مطمئنا خوشتون میاد


فدا مداتون شب بر شما شاد و دلپذیر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد