از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

سه شنبه 7 خرداد ماه 1392

به نام خدایی که خیلی خوبه ولی ماها نمیشناسیمش


ماها خدامونو نمیشناسیم اگه میشناختیمش میشدیم بهترین بنده ها واسش خدایی که همه جوره با بنده هاش را میاد ولی ما هیچ جوره باش راه نمیایم حتی حاضر نیستیم یه قدم ساده واسه خشنودیش برداریم فقط توقع داریم اون بهمون خوبی کنه اون خودشو بهمون اثبات کنه اون فقط اونو میخوایم اما یه قدم بردار در راهش ببین چه کارایی که واست نمیکنه


داشتم نماز میخوندم تازه مکانیزم ثواب و گناه رو فهمیدم:

ثواب = یه کاری که وقتی انجامش میدی خیلی سختت میشه و اصلا باش راحت نیستی اما وقتی انجام دادی تموم شد و همه چیز گذشت وقتی بهش فک میکنی سرتو بالا میگیری و میگی خدا من این بندتم که واسه حرفت ارزش قائل شدم و گناه نکردم و خدام ازت خشنود میشه

گناه = یه کار که وقتی میکنی خیلی حال میکنی انرژی میگیری خیلی به خودت مینازی که این کارو کردی ولی وقتی انجام دادی و گذشت وقتی بهش فک میکنی یا یادت میاد سرتو زیر میندازی و هیچی نمیگی...

ای قربون کرمت خدا چقدر زیبا افریدی

گناه همون لحظه شادی بعدا غمگینی ولی ثواب همون لحظه خسته و درمونده میشی ولی وقتی گذشت یادش شادت میکنه


زندگیو هر طور که نیگا کنی یه لحظه اس چه دیروزتو نگاه کنی چه یه سال پیشتو جفتش تو نظرت یه لحظه میاد اما اینده وقتی سنت رفت رو 60 سال وقتی به لحظاتت نگاه میکنی اگه شادت میکنه ینی رستگاری اگه اندوهگین شدی بدون اون دنیا کارت سخته

به حسابت برس قبل ازینکه حسابتو برسن...


من وقتی گناه میکنم احساس میکنم کارم خیلی درسته ولی همین که 20 مین از گناهم میگذره یه حس سرزنش وحشتناک میاد سراغم دیوونم میکنه اون موقع اس که دوس ندارم دیگه زنده باشم ولی وقتی یه کار خوب میکنم تا مدت ها شادابم خوشحالم که خوب بودم حس خوبیه


امیدوارم مسافرت همه خوش باشه روزی باید برگردیم منزلمون که اون روز دور نیست انشاالله همه جزء صالحین و بندگان خدا باشیم شبتون خوش و شاد در پناه خداوند یا علی



خدایا ببخش که اون بنده ای که باید واست باشیم نیستیم و مارا غریق رحمت بگردان


آمین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد