از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

شنبه 26 مرداد ماه 1392

بسم رب



سلام خسته نباشین خوبین؟

ممنون منم بد نیستم میگذره

خدارو قربون وقتی میخواد یادآوری کنه حضورشو خیلی زیبا یاد ادم میندازه ادمو شیر فهم میکنه البته من کسی نیستم که یادم یادش بمونه من همش غرق کارای خودمم نمیفهمم کجام


الانم روزام روزای تلخیه میگذرونمشون به امید روزی که بیاد تموم کنم زندگیو بالاخره دفتر عمرو باس بست

اتفاقای خوبی نمیافته همش دعواس همش اون چیزیه که من نمیخوام انگار همه چی ضد من شدن نمیدونم تنهاییه زیاد مغز ادمو فاسد میکنه فکرای منحرف و خراب تو وجود ادم میندازه


من که الان با خودم لج کردم از خونه بیرون نمیرم اصن خودمو زندونی کردم تو اتاقم غذا نمیخورم اکثرا تنها وعدم ناهاره اهنگ زیاد گوش میدم اهنگای غمگین


حسم حس باحالیه از بس روزای خوب ندیدم روزای بد برام عادی شدن نمیفهممشون خخخخ خیلی حال میده


خیلی گرفتم حالم بده گریه دارم بغض دارم ولی راحت نمیشم اما نمیتونم گریه کنم خیلی ضد حاله ...


میگذرونیم میگذرونیم تا زمان رهایی یا بهبودی

7واحد درس گرفتم هیچ کدومشو ندادم لابد میگین تابستون 7واحد نمیدن ولی دانشگاه ما این تابستون تا 8 واحد هم دادن نمیدونم چرا


وقتی احساس کنی زندگیت در گرو یه چیز پوچه خیلی دل گیر میشی ینی حس میکنی فلان چیزو داشته باشی خیلی پیشرفت میکنی خیلی بهتر میشی تنهاییت پر میشه ولی خوب که فکر کنی میفهمی هیچ چیزی تغییر نمیکنه


تا خودم نخوام تغییر ایجاد کنم هیچ چیزی عوض نمیشه منم فعلا نمیخوام چیزی عوض شه میخوام همه چی خراب شه میخوام اوضارو اینقد واسه خودم سختش کنم که منفجر شم نمیخوام راحت باشم میخوام نباشم



به خداییه خدا خستم دیگه توان ندارم التماسش کردم اما اجابت نمیکنه نمیدونم چرا


برم بخوابم شام هم نخوردم کسایی که پسرن میدونن شام نخوردن ینی چی یه چیزی تو مایه ی سربازی رفتنه خخخ شبتون خوش شاد باشین انشاالله همیشه




بر شاخ امید اگر بری یافتمی

هم رشته خویش را سری یافتمی

تا چند ز تنگنای زندان وجود

ای کاش سوی عدم دری یافتمی

نظرات 2 + ارسال نظر
link شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://alilink.tk

باسلام خدمت شما//میتوانیدباتبادل لینک باسایت ماتعدادبازیدکنندگان خودراچندبرابرکنید//برای ثبت لینک خودبه آدرس زیرمراجعه کنیدhttp://alilink.tk

محمود شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ http://civilsite.ir

سلام داداش.
داداش این متنت شام نخوردن مثل خدمت نیستا.خدمت سروقت شام میدن.
اصلا گشنه نمیمونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد