از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

سه شنبه 2 مهر ماه 1392

بسم الله الرحمن الرحیم



سلام خوبین خوشین

ممنون منم خوبم بیرون بودم الان رسیدم خونه دو تا دوست لر دارم یکیش رضاس یکیشم بنیامین از بس شوخی بازی در اوردن ترکیدیم از خنده

دو روزه نماز نخوندم همش میخوابم معمولا امشبم تا 8 شب خواب بودم و بعدشم رفتم بیرون تا حالا

فردا میرم دانشگاه شیراز مدارکمو بگیرم منتقلیمم جور نشد :|


یه سر هم میرم بیمه و بر میگردم

دیگه هر چی پیش بیاد

یه هشتاد تایی فیلم ناجور تو گوشیم داشتم همشو پاک کردم ولی خیلی خرابم کرد و الان بهترم فعلا شب بخیر



نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ http://chistansara.blogsky.com/

باز پاییز است ،
اندکی از مهر پیداست ،
در این دوران بی مهری ،
باز هم پاییز زیباست .
پاییزتان بهاری باد !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد