از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1393/12/26

بســـــم الله الرخمن الرحیم



سلام وقتتون خوش باشد ان شا الله

امسالم داره تموم میشه برا من یه سال تقریبا خنثی بود نه میشه گفت خوب بود نه میشه گفت بد

توی این سال هیچکاری نکردم نه مفید واقع شدم نه بد بودم:)) البته از نظر خودما


روزی ک این وبلاگو زدم خواستم متفاوت باشم مثه همه نباشم ک یا مطلباشون طنزه یا غمه یا اینچیزا خواستم خودم بنویسم البته میدونم نویسنده ی خوبی نیستم اما دلم میکشه حرفامو بنویسم اخه کسی ندارم بش بگم حرفامه :)

 کلاسای قبل عیدمون تموم شد بعد عید همش امتحان داریم خدا بخیر کنه

تصمیم گرفتم بخونم اما حسی برای تصمیم نیست

یه دوست خوب داریم ک برامون نظر میزاره و بسیار لذت میبریم ازین ک وقت میزارن حرفای گران بهاشونو مینویسن

خوبه ک حداقل یه نفر وقت میزاره میخونه این چیزایی ک زیاد ارزش نداره رو میخونه

راستش اصن حس عید نیس عیدا هم مثل بقیه چیزا تکراری شدن قبل عید خونه تمیز کن لباس بگیر بشین سر عید دعا کن اخرشم هیچی نمیشه

احساس میکنم خیلی زود عید اومده اما ان شا الله سال خوبی باشه خیلی خیلی خوب پر از موفقیت پر از شادی پر از لحظه های شاد و ناب

اما حرف دوستمون درست بود تجربه مثل یه گنجه ک باید ازش استفاده کنی تا خودت نخای وقتتو بزاری   و اونارو بدست بیاری

اما دونستنشون راحته عمل سخته عمل

همونجوری ک خدا میگه کسانی ک ایمان اوردند و عمل صالح انجام دادند ازین معنی میشه بفهمی ک عمل مهمه و برای فکر پاداشی نیست عمل کردن خیلی سخته میزان عمل افراد است :))

have a good time




HAPPY NEW YEAR<3

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

بله عمل کردن به دانسته ها سخته. ولی سختیش فقط تا لحظۀ به پا خاستنه. شروع به کار که کردی، دیگه آسون میشه. فقط یه یا علی میخواد.
کتاب درسی رو که می گرفتم دستم، بخصوصی بعد مدت ها دوری از کتاب، میگفتم کی میخواد این همه درس نخونده رو یه جا بخونه، ولی شروع به خوندن که می کردم، می دیدم تموم شد. روز اول یه ساعت، و روزهای بعد مطالعه ام رو بیشتر می کردم.
یه مثل هست که: چشم میگه سخته، اما دست انجام میده.
فرصت برا زندگی خیلی کمه که حالا بخشیش هم به تاسف برای گذشته سپری بشه.
تجربۀ لذت بخش تنفس هوای تازه، لذت درک عشق به خدا، لذت محبت به عزیزان، لذت نشوندن لبخند رو صورت یه بچه یتیم، لذت دیدن شکفتن گل و..... همشون لذت بخشن.
لذت خوندن پستی که با بسم الله شروع شده!
هر لحظه از زندگی شیرینه. اشک هاشم شیرینه. اشک برای ستم های روزگار و...
گاهی به خودمون میگیم همۀ این حرفها شعاره و از کنارش رد میشیم. ولی اگه گوینده ش بهشون عمل نمیکنه، چرا ما بهشون عمل نکنیم؟! گوینده مهم نیست.
ان شااالله سال جدید سالی پر از تحولات مثبت برای همه باشه.
...حول حالنا الی احسن الحال..

. چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 07:01 ب.ظ

سلام
امید وارم امسال سال خوبی باشه امیدوارم اون کسی رو که مى خواى بد ست بیارى (همدرد - دوست _ کسی که کنارت باشه _ کسی که بهت ارامش بده )

ممنون ولی اینجور کسی پیدا نمیشه کسی نمیتونه با اخلاق بدم کنار بیاد شکاکم بد دهنم کلا خوب نیستم :((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد