از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1396/4/22

واقعا خوبی هیچ حد و مرزی  نداره میشه بدون اینکه منت سر کسی گذاشت و در ازای خوبی طلب چیزی کرد،  خوب بود...


از قدیم همیشه دوست داشتم خوب باشم دوست داشتم حس خوب منتقل کنم دوس داشتم مهربون باشم ک البته همیشه برعکس مسیر شنا کردم


دلم خیلی پره خیلییی دوس داشتم کسی باشه ک بشه بهش تکیه کنی کسی باشه ک وقتی پوچ پوچ میشی بهت انگیزه و انرژی بده باهات باشه راه رو برات مشخص کنه یکی ک سرشار از شوق و انرژی باشه،  یه همچین کسی باید جون داد براش کسی ک من براش خودش باشم و اونم برای من خودم باشه یه آدم ک بتونی کل بدی های دنیا رو با وجودش ب خوبی تبدیل کنی و همون یکی برات بشه کل دنیا


سخته 24 سال سن داشته باشی و از عاطفه و محبت و خوبی چیزی ندونی و بخای در موردش بنویسی سخته یه عمر تنها باشی سخته بخای یک سوم عمر رو به بدبختی و بطالت بگذرونی و فک کنی ک اره بعدا یه اتفاق میافته ک همه ی این بدی های اوج جوانی و نشاط و تحرک رو جبران میکنه

سخته خودت رو گول بزنی ک اره میشه ولی از درون بدونی ک نه اینا همش خیاله  و حقیقت جامعه و شخصیتت چیز دیگه ای بگه

یه عمر بدونی راه چیه و باید چ کار کنی و کج بری بدونی در اول راهرو بدبختیه و بری داخل و همونجا بمونی

دوس دارم با یه عشق واقعی باشم ولی اگر بخاد ب شکست بیانجامه دوس دارم نباشم 

دوس دارم اگر میخام باشم با خوبی باشم اگر هم بخاد بدی ای باشه سعی میکنم نباشم.  هنوز حس نمیکنم زندگی بهم فشار آورده باشه ولی اگر روزی مجبور بشم میدونم بالاخره میتونم رها کنم خودمو

خستم...

نظرات 1 + ارسال نظر
ای کاش سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 07:41 ب.ظ

ای کاش هیچ وقت غم و غصه نبینی ای کاش بتونم واست کاری انجام بدم احساس می کنم داریم بزور زندگی می کتیم یه امتحانه میگن خدا از دل مادر مهربونتره این جمله رو هزار بار تکرار کردم و تو زندگیم تا تونستم ترس و استرس از زندگیم بر دارم خدا ارحم الراحمینه ممکنه تو دنیا سخت ببینیم تنهای بی کسی پوچی ولی یه دنیای دیگه داریم نمی خاد به کسی کمک کنیم تا می تونیم زندگی کنیم بزرگ میشم و عمرمون می گذره و متوجهه نمی شیم فقط خدا بهمون صبر بده سعی کن نمازت رو سر وقت بخون میگن نماز و قران تسکینه قلبه اگه نمازت رو سر وقت خوندی احساس سبکی می کنی قران که میدونم تنهایی خونده نمیشه ولی یکبار هم شده بخون حتی با سوره های کوچیک هم می تونی زمزمه کنی بزار زبونت به سوره های کوچیک بچرخه دیدم خیلیا با عشقشون ازدواج می کنن اخرش می کشه به جدایی چراا.!!! چون یکیشون دیگه نمی تونه طرف رو تحمل کنه تحملمون کمه صبرمون افتضاحه زود عصبی میشم چراا؟؟ چون تنهایی با خودمون رو تحمل نکردیم اونم بیایم تنهایمون با یکی دیگه تقسیم کنیم باید از خودم خوشم بیاد باید به خودم اطمءنان داشته باشم
ببخشید خیلی نوشتم چون دل منم پره خیلی الان تو شرایطی هستم که دارم بزور تحمل می کنم می دونم اخرش یه دری هست باز میشه به این امید دارم زندگی می کنم سوره اخلاص رو روزی سه بار زمزمه کن ختم اقرانه اسونه کوچیکه بخاطر من موفق باشی

مرسی عزیزم تلاش میکنم بهتر شم ولی امشب خیلی داغونم بعدا :))
حس بدیست مرسی ک وقت گذاشتی نوشتی
خیلی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد