از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/11/16



به نام پیشوا


سلام چطورین خوبین چخبرا  یه مدت نبودم کلی اتفاق خوب و بد افتاده :))

یه چند مدته دارن اینبر و اونبر میرن خواستگاری برامون تا دستمونو بدن ب برق و شاید ازین حال و هوای منفی در بیام

پنج جا رفتیم تالا حدودا و از دوتاش خوشم اومد و این امار فاجعه باره :)))) دختر ندیده ئهستم گمونم هرکیو میبینم خوشم میاد ازش

دومی مخصوصا ک خوشم اومد و جواب منفی داد خیلی دلگیر شدم نمیدونم چرا ولی خب هرچی هست حتما نباید اتفاق میافتاده ک نشده و من سعی دارم با دلم کنار بیام و بیخیالش بشم و چیزی هم ب خونه نگفتم هنوز ک پیگیر شین شاید شد و اینا(بله خب به زبون اوردم گفتن دوبار زنگ زدن طرف رد کرده ):)) شانس نیست ک هرکی هرجا هست خوشش باشه ایشالا اصنشم

هم رشته بودیم یه سال کوچکتر من بود و اینکه خیلی ماخوذ ب حیا بود اصن سعی میکرد چشم تو چشم نشیم امروزی بود صادقانه حرف میزد و استایل خوبی هم داشت

هرچی خیره پیش بیاد

یه سری هم رفتم خودمو بندازم زیر تریلی خارج از شهر ساعت هشت و اینا بود خیلی سرد بود پیاده شدم و اینا وسطای جاده هم رفتم بابام زنگ زد برگشتم گفت بیا کارت دارم بعد ازون هم رفتیم روانشناس و روانپزشک قرص گرفتیم ک قرص خفنیه میخوری کلی میخوابی

قبلشم یه مشاور دوبار زنگ زد و خواهش کرد ک خودمو نکشم گفتم باشه بهش :))

ایقده بچه خوبی ام من

سریال stranger things تموم کردم و الان دارم lucifer میبینم ک اصن دوسش ندارم حال نمیکنم باهاش ژانرش جنایی کمدی درامه ولی کمدی اش خیلی کمه و جناییش زیاد 

ولی یکی دو قسمت از big bang theory دیدم کلی حال کردم باهاش برعکس سریال این یکیه و برا این شروعش نکردم ک دوبله کاملش نیومده بود

چند وقته هم  مهمون داریم هر شب سعی میکنم برم بشینم بیرون بینشون و بیشتر گوش میدم و خوبه یه سری چیزا از اداب معاشرت یاد میگیرم

با آرزو هم کات کامل کردیم بلاک ریپورت کرد منو (ک البته خیلی خوشحالم ک این اتفاق برای اون افتاد نبودن من توی زندگیش خیلی به نفعشه من یه عنصر مضر بودم و باید حذف میشدم ولی اون واقعا ادم خوبی بود و خیلی جاها کمکم کرد و شنیدو هیچ نگفت و ازش برای همیشه ممنونم امیدوارم هرجا هست موفقیت و شادی و اسایش براش فراهم بشه ) خلاصه بعد سه سال سینگل شدم و حس خوبی اصن نیست ک کسی نباشه حرفاتو بهش بگی یا کسی نیست ک براش مهم باشی و مهم بدونتت قدر داشته هایتان را بدانید ...

یه ماهم هست همین اهنگی ک دوتا پست بعدی گذاشتم روش قفلی زدم فقط همین تک اهنگو گوش میدم مثل الان ک دارم همونو گوش میدم ، یه ذره بی ادبیه ولی فازش خوبه

ارادتمند

بهمن سردتون خوش


نظرات 2 + ارسال نظر
دیونه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام خوبی؟
به به چه خبرای خوبی ان شاء الله با یه زن خوب و مهربون که دوستش داری ازدواج کنی و ماهم خوشحال بشیم. گل:

مرسی یار قدیمی امیدوارم برا همه هرچیزی ک خوبه اتفاق بیافته و برای تو هم همواره خوبی و نیکی سرازیر شه دوست خوبم

تراویس بیکل یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

امیدوارم با این افکار بیمارت فعلا ازدواج نکنی.

امیدوارم بتونم مقاومت کنم و جلو نرم و مانع چنین فاجعه ای بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد