از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)
از رنجی که می بریم... < سخن دل >

از رنجی که می بریم... < سخن دل >

تراوشات ذهن مریض من :)

1401/11/26

دانلود موزیک من از ناجی


میبینی کاراتو خدایی

یا فقط میبینم حاصلشو من؟
دیدی چجوری جلو چشمم
اونم مثه همه خاطره شد رفت
اونی که فک میکردم میشه بیاد
اومد و شد قاتل خودم
خواستم نزدیکت باشم اما
اسیر این همه فاصله شدم
شاید بوده عیب از من
که میخوره روی آرزوهام هی ضربدر
مثلم کم دیدی ،حسم رفت
نمره روحی روانیم هم صفر از صد
آشناس برات اسمم نه

من خیلی غمگینه قصه م تهش
ندارم حتی به قافیه ها میل اصلا
آب چیه دیگه گذشته سیل از سر
چشام ابرای سنگینن و
میرن به طرف صاعقه شدن
صدام یه بمب غمگینه که
یه روزی میکشم ضامنشو من

مهمه مگه سنگ باشه جلو پام
مهمه مگه سد باشه جلو رام
سرم هم پیش هیشکی پایین نی
تا قبل اون روزی که خم بشه جلو دار
اگه بردن و باختنه بلدم
به شرطی که یارم منو باخت نده مثلا

اگه به دوباره ساختنه بلدم
ولی جوری زدی که دیگه صاف نشه کمرم
اگه بریدنم خواستته بلدم
بلند شم رو پام اگه هزار دفعه زدنم
اگه فصل زرده باغچمه بلدم
بهار شم ،هار شم ،خار نشه ثمره م

میدونی قد تموم این روزای لعنتی
آرزو داری تو
ولی جلو آینه بخند تا اشکتو نبینه
آبرو داری کن
میدونم هنو دلت تنگه بغلشه
که تا آسمونا میبرد
ولی چه دلیلی داره که مشتتو رو کنی
واسه اونا بیخود

خنده داره حرفی نی که من بگم
قتل عام لحظه هامه
وقتی میشه سر شب
خنده هام از ضجه هامه
مخفی میشه غمش هم
زخم ما از ترکش هاشه
سطحی نی بگم برم
رقص واژم از صدامه
سنگینیش به قلب من
صفحه هام از هم بپاشه
حک میشی به مغز من
تا ابد دارمت همیشه گریزی نیست
که در برم ازت نمیدونی ولی
کسی تو رو نیاز نداره قد من

چراغو خاموش کن چفت کن درشو
قدم بذار تو خونمو حس کن غمشو
تو ام تنهاییو تست کن طعمشو
دلمو میخوای ؟بهت میدم،خخ ،تف ،برا تو
بردارش از جاش شاه غزلم
اینم تلافی فریاد های نزدم
پنجره باش رو حصار های قفسم
داستان اومدنت داستان منم هست



download

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد